اندروید مارکت جامع پارس هاب

پارس هاب کامل ترین اندروید مارکت ایرانی است که علاوه بر برنامه و بازی های اندرویدی، موسیقی، مجله، روزنامه، دانشنامه، فیلم و کتاب نیز ارایه می نماید

اندروید مارکت جامع پارس هاب

پارس هاب کامل ترین اندروید مارکت ایرانی است که علاوه بر برنامه و بازی های اندرویدی، موسیقی، مجله، روزنامه، دانشنامه، فیلم و کتاب نیز ارایه می نماید

جستجو
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


  1. پارس هاب چیست؟

    پارس هاب کامل ترین اندروید مارکت ایرانی است که علاوه بر برنامه و بازی های اندرویدی، موسیقی، مجله، روزنامه، دانشنامه و کتاب نیز برای دانلود ارایه می کند. برای استفاده از این خدمات لازم است تا نرم افزار پارس هاب را روی گوشی خود نصب کنید.

  2. پارس هاب بر روی چه دستگاه هایی قابل اجراست ؟

    پارس هاب برای دستگاه های اندرویدی با نسخه ی اندروید 2.3 و بالاتر طراحی و تولید شده است.

  3. آیا استفاده از پارس هاب هزینه دارد؟

    خیر. استفاده از پارس هاب به تنهایی هیچ هزینه‌ای ندارد. شما می‌توانید از محصولات رایگان بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای استفاده نمایید. اگر می‌خواهید از محصولات فروشی استفاده کنید، باید هزینه آن را بپردازید. همچنین، اپراتور تلفن همراه و یا سرویس‌دهنده اینترنت شما ممکن است بابت استفاده از اینترنت و مصرف ترافیک از شما هزینه‌هایی دریافت کنند.

  4. برای خرید محصولات غیر رایگان از چه روش هایی می توانم استفاده کنم؟

    در حال حاضر از سه روش پرداخت اینترنتی از درگاه بانک، پرداخت امن USSD و پرداخت از طریق اعتبار پارس هاب خود می توانید خرید انجام دهید. در تلاش هستیم تا روش های دیگری را نیز در آینده به سامانه اضافه نماییم.

  5. برای به روز رسانی محصولاتی که خریده ام باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنم؟

    خیر، به روزسانی محصولانی که قبلا هزینه آن را پرداخت کرده اید به رایگان انجام می شود.

  6. درصورت خرید نرم افزار ها چنانچه اطلاعات گوشی پاک شود چگونه می توان مجدد آن را فعال کرد؟ آیا باید مجددا هزینه خرید پرداخت شود؟

    تمامی خرید های انجام شده توسط پارس هاب در حساب کاربری شما ثبت می شود و در صورتی که به هر دلیلی نرم افزار از موبایل شما پاک شود می توانید بدون کسر هزینه ای نرم افزار را دوباره با همان نام کاربری دریافت کنید.

  7. نرم افزار را در گذشته از پارس هاب خریداری کرده ام، ولی اکنون پیغام فعالسازی دریافت می کنم . مشکل از کجاست ؟

    در صورتی که نرم افزار را از مارکت های دیگر بروز رسانی کرده اید، این پیغام به شما نمایش داده می شود . ابتدا نسخه قبلی نرم افزار را لغو نصب (uninstall) کنید. سپس برنامه را مجددا از سامانه پارس هاب با همان نام کاربری که خرید کرده اید دریافت کنید.

  8. اگر محصولی که خریده ام ایراد داشت می توانم پولم را پس بگیرم؟

    پارس هاب برای ارتباط سریعتر و راحتتر با ناشران محصولات، در صفحه هر محصول بخشی را با عنوان «ارتباط با ناشر» در نظر گرفته است که شما می توانید مشکل به وجود آمده را از آن طریق با ناشر در میان گذاشته و ناشر موظف است مشکل پیش آمده را برطرف نماید. در صورتی که مشکل از طرف ناشر برطرف نشد، می توانید از طریق ایمیل phs@jhoobin.com مشکل به وجود آمده را با پارس هاب درمیان بگذارید. کارشناسان پارس هاب موضوع را بررسی و درصورت برطرف نشدن مشکل، وجه دریافتی را به حساب پارس هاب شما باز می‌گردانند.

  9. آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

    بله از طریق منوی «خرید شده ها» می توانید تمامی محصولاتی را که در سامانه پارس هاب خریداری کرده اید، مشاهده نمایید.

  10. اعتبار پارس هاب چیست؟

    با استفاده از افزایش اعتبار پارس هاب می توانید در هر ساعت از شبانه روز بدون نیاز به ورود اطلاعات حساب بانکی تا سقف میزان اعتبار شارژ شده، از محصولات سامانه پارس هاب خرید کنید.

  11. داریک چیست و چه استفاده هایی دارد؟

    داریک «امتیاز اختصاصی» رایج در سامانه پارس هاب است که از راه های گوناگونی مانند ثبت دیدگاه، خرید محصول، کلیک بر روی تبلیغات، تکمیل اطلاعات حساب کاربری و... کسب می شود. از داریک برای دریافت برخی از نرم افزارهای محبوب و ویژه یا محصولات خاص که تنها بر روی سامانه پارس هاب قابل دریافت هستند، استفاده می شود. از جمله این محصولات می توان به بازی های همراه با دیتا اشاره کرد.

  12. مدال های پارس هاب چیست؟

    در سامانه پارس هاب متناسب با تعداد داریک های هر کاربر، مدالی در کنار اسم کاربران نمایش داده می شود و با افزایش داریک های حسابتان می توانید مدال های بهتری را کسب کنید.

  13. به چه دلیل نظرات من در قسمت دیدگاه ها نمایش داده نمی شود؟

    به منظور حفظ کیفیت قسمت دیدگاه ها، نظرات نیازمند بازبینی قبل از انتشار خواهند بود. در نتیجه تایید و انتشار آنها به طور معمول تا چند ساعت به طول می انجامد.

  14. چگونه می توانیم برنامه یا بازی ها را از پارس هاب درخواست کنیم؟

    برای درخواست برنامه و بازی ها می توانید بارکد آدرس اینترنتی نرم افزار یا بازی مورد نظر خود را در گوگل پلی اسکن کرده و در صفحه نمایش داده شده، پارس هاب را انتخاب کنید. درخواست شما ثبت شده و به صورت خودکار (پس از تایید محتوا، بررسی فنی و...) در سامانه قرار خواهد گرفت. نتیجه نیز به صورت ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

  15. چگونه می توانیم برنامه ای را به دیگران پیشنهاد کنیم؟

    پس از انتخاب هر محصول در پارس هاب، می توانید با استفاده از آیکون اشتراک که در گوشه ی بالا سمت چپ صفحه قرار گرفته است، آن را به دیگران پیشنهاد کنید.

  16. بازی های همراه با دیتا را چگونه می توان دریافت کرد؟

    پس از آن که از به روز بودن نرم افزار پارس هاب بر روی دستگاه خود مطمین شدید، مراحل زیر را دنبال کنید:

    • ابتدا فایل بازی را دریافت و نصب نمایید. (توجه داشته باشید که بازی قبل از دریافت و نصب دیتا اجرا نخواهدشد.)
    • پس از اطمینان از دریافت و نصب فایل مربوطه بر روی گوشی، دیتای obb بازی را از پارس هاب دریافت نمایید. (نگران مراحل نصب دیتای بازی نباشید! پارس هاب این کار را برای شما انجام می دهد)

  17. چگونه می توانم در پارس هاب برنامه، بازی، موسیقی، کتاب و... قرار دهم؟

    برای این کار کافی است به عنوان ناشر در پارس هاب ثبت نام کنید. برای ثبت نام از آدرس http://seller.parshub.com استفاده نمایید. پس از ثبت نام، وارد پنل ناشران شده و از طریق منوهای مربوطه، محصولات خود را در پارس هاب ثبت و عرضه نمایید.

  18. در هنگام نصب پارس هاب، درخواست دسترسی هایی به حافظه، پیامک، دفتر تلفن و ... مشاهده می شود، علت و کاربرد آنها در پارس هاب چیست؟

    • دسترسی به حافظه: برای ذخیره سازی فایل های دریافتی و یا خواندن آنها نیاز به این دسترسی می باشد.
    • دسترسی به ارسال/دریافت پیامک: هنگامی که شما نرم افزاری را به دوستان خود پیشنهاد می کنید، متن این پیشنهاد از طریق پیامک ارسال و در گوشی مقصد توسط نرم افزار پارس هاب دریافت می شود. همچنین بعد از ثبت نام و یا هنگام بازآوری گذرواژه، پیامک ارسالی از سامانه پارس هاب به صورت خودکار در نرم افزار گوشی دریافت و اعمال می شود.
    • دسترسی به دفترچه تلفن: پارس هاب فقط یک فروشگاه نرم افزاری ساده نیست. می توانید دوستان خود را از طریق شماره تلفن های خود در پارس هاب پیدا کنید و فعالیت های آنها در پارس هاب را در شبکه کاربران دنبال نمایید. همچنین برای ارسال پیشنهاد نرم افزار به دوستان خود، نیاز است تا پارس هاب به دفتر تلفن دسترسی داشته باشد.
    • گرفتن شماره: این دسترسی به منظور فراهم کردن امکان خرید از طریق USSD ضروری می باشد.
    اعتبار و سوابق شرکت ایده پرداز ژوبین متضامن حفظ حریم خصوصی کاربران و امنیت داده های آنهاست. همچین سامانه پارس هاب، مانند هر سامانه فراگیر دیگری تحت نظارت سازمان های ذی صلاح و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

  19. در هنگام ثبت نام نیاز است تا شماره تلفن همراه وارد شود. علت این امر چیست؟

    ثبت نام در پارس هاب الزامی نیست و شما می تواند بسیاری از امکانات پارس هاب را بدون ثبت نام استفاده نمایید. دریافت اطلاعات تماس تلفنی کاربران به منظور پشتیبانی بهتر از فروش، بعضا بازگرداندن مبالغ خرید، رفع اشکالات احتمالی کاربران و همچنین پیشگیری و پیگیری موارد نقض قوانین جرائم رایانه ای می باشد. این خصوصیت پارس هاب موجب امن تر شدن فضای کاربری برای کاربران عمومی پارس هاب نسبت به سایر سامانه های مشابه شده است.